Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 18:07:51 +0200

Tere!

Nõo Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/02558 aadressile 
Tartu maakond, Nõo vald, Unipiha küla, Kütipõllu, Tartu maakond, Nõo vald, 
Unipiha küla, Küti // Kütipõllu (Piirdeaed, Piirdeaed) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rajatav piirdeaed kavandatakse riigitee 
Nõo-Kambja kaitsevööndisse, palun nõusolekut ehitusteatise eelnõule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27270743>  (menetlus nr: 
472649), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Nõo Vallavalitsus) või menetleja (AARNE TIMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister